Ja den som redan har, får hela tiden mer!

 
 
Har sett alla dessa kändisar, i blogga, i tidningar och på och i diverse medier. Alla dessa som får, detta över ösande av gåvor i olika dess former. Och tyvärr så är vissa av dessa, allt för fina för att ens vilja prova, inte heller bära det de får, ändå vill de alltid ha mer, och allt ska vara gratis.
Logiken går inte ihop, jag som inte har något, som inte har råd eller som inte skulle bli bjuden på någon form av invigning, jag får aldrig något, även om jag skulle vara desto mer uppskattande och garanterat alltid använda det jag fick, till skillnad från de som får men som många gånger är för "fin" för att använda det.
De som redan har allt, får "goodie bags", choklad i alla dess former på bemärkelsedagar, blir inbjuden på alla premiärer osv.
De som har råd, de får mer. Jag som inte har råd får inte ett skit, så alla ni som vill sponsra Marjalee, med glädje tackar jag ja till era erbjuder. Och för en gångs skull, skulle det vara någon som skulle uppskatta det man fick!!


Dessa underbara godsakerna, som inte har något mer texten att göra, kan man hitta hos http://www.chokladbutiken.net/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0