Vissa dagar är bara...

Ja har ni tänkt på det, att vissa dagar kan man faktiskt vara utan? I dag är en sån, känner verkligen bara för att krypa ner under lakanet igen och bara ligga där, kanske krypa ut när första vårblommorna gör sig påmind. Tror dock inte att jag är den enda som känner så här, man hör och man läser om det lite varstans.


Bild lånad från. blogg.aftonbladet.se/98/perma/769966

Vad ska man då göra, städa? Nja, vart ska man ta energin från? Iofs känner man sig oftast väldigt tillfreds när man är klar, men hur f.n ska man orka släpa runt kroppen efter damsugaren? Tvätta, ja visst, men sedan ska man ju orka vika och eventuellt stryka oxå. Inte nog med det, man måste ju oxå lägga det på sin plats....*suck. Varför har inte jag en sån där som kan bara finnas där, en som jag bara kan plocka fram om jag vill ha något gjort. En som inte kostar en massa pengar, men som dock kan göra allt det där som man bara inte orkar göra ibland. Finns det någon som anmäler sig frivilligt? Är det bara jag som känner så här eller.............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0