Och jag som trodde att jag var snygg *L*

I dag har det varit en slitsam dag... vet knappt var jag skall börja..
I förmiddags så hade jag tid hos frissan och vid ett svagt ögonblick så gav jag henne "fria händer"
Efter ett antal timmar måste jag säga när jag var färdig att : Faaasen va snygger jag blev *S*
När jag ändå var i stan tänkte jag att jag skulle unna mig lite nya kläder nu när jag vart fin i håret.

Stressa hem igen för att handla, förbereda middagen till Börje och upptäcker att jag glömt att köpa bröd till Börjes frukostmackor !!! SHIT, SHIT och Börje som snart skulle komma hem för att äta, packa och iväg igen...

FORT så ringer jag till grannen för att höra om de skall in till stan något , vänta skriker Sussi (grannen) hennes dotter gick precis ut till bilen för att åka in, TUR nog så hade hon inte hunnit iväg...
Sussi kom tillbaka och sa att om jag stack direkt så fick jag åka med ...Ibland skall man ha tur *L*

Jag fixar undan middagen som nu var klar, och formligen kastar mig ut i hallen där jag nästan slår ihjäl mig på alla skor och stövlar, bara för "att byta glödlampa klarar ju vilken brud som helst" var det sista jag hörde Börje säga när jag påpekade att lampjäkeln nu var trasig igen....

Men, men, nu satt jag i bilen med mina nya kläder och mitt fina hår, så jag skall väl inte klaga över en liten lampa.

Jag blir avsläppt utanför ICA, granntjejen åker på sitt ärende för att senare plocka upp mig igen.

Jag skyndar in i affären, känner mig för en gång skull "skitsnygg", nytt från topp till tå..
Jag springer givetvis på en massa bekanta och även min chef. Ser hur samtliga synar mig uppifrån och ner,
även chefen tittar lite väl mycket upp och ner tycker jag..men jag pratar på som om jag inte ser att de synar mig..jag känner ju ännu mer, att fasiken det blev ju riktigt lyckat ändå..

Så efter några varv hamnar jag i kassakön och känner blickar igen från andra kunder. Medan jag står och väntar, kan jag ju inte annat än att le lite för mig själv..det var några år sedan jag blev så betraktad, som sagt var.

När det så var bara 2 kunder kvar framför mig, tittade jag runt lite och av en händelse så tittar jag ner på mina stövlar då jag kände mig lite ojämn !! OCH VAD FÅR JAG SE!!!!!!!!!! JOO I HASTEN, DÄR I MÖRKA HALLEN, HADE JAG TAGIT EN STÖVEL UTAV VARJE OCH LYCKATS FÅ EN SVART HÖGER OCH EN BRUN VÄNSTER!!!!!

Nu bara dööööör jag !!... inte fasen var det så konstigt att folk stirrade !! OCH VAD SKULLE MIN CHEF TRO ???
Om jag bara hade haft byxor hade det inte synts , men idag hade jag ju tunika, leggings och stövlar...FULLT synliga ..

Jag packar ihop mina varor, samtidigt hör jag Lena i kassan fråga om jag precis varit på solarium?? Jag kände allt hur högröd jag var om kinderna efter min fasansfulla upptäckt , jag såg nog ut som en solariekräfta *S*
Fort som bara den ut ur affären, jag kommer INTE att sätt min fot där på ett par veckor och gissa vem jag fick ringa ikväll ?? joo, chefen. Hon måste ju tro att jag är alldeles sinnessjuk som går och handlar i två helt olika och olikfärgade stövlar.....

OCH JAG SOM BARA TRODDE ATT JAG VAR SNYGG .......

Kommentarer
Postat av: Peggygirl

KLart att dom tittade på dig för att du var så snygg..! kan inte tro något annat..;-)

Kram!

2009-01-16 @ 23:40:00
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0