Varför ingen Marjalee på bloggawards?

Såg att veckorevyn skall ha bloggawards, fast utan att nominera världens bästa blogg,nämligen min egen blogg Marjalee! Tycker dom inte att mina fina outfitbilder var tjusiga nog jämfört med alla andra "lee-bloggar",-) För visst tusan är min blogg hundra gånger roligare och intressantare än alla småflickor som bara skriver om sina foundations, vavvor och hårförlängningar!! Inte någon av dom har skrivit om vare sig svärmor eller sin tokiga väninnor. Nej, jag tycker nog att veckorevyn har dålig smak;-) Har inte Amelia bloggawards snart? Kanske jag passar i deras miljö lite bättre...


Kommentarer
Postat av: Anders Fransson

Hej igen, Jag kommer i alla fall nominera din blogg så fort tillfälle ges !!!!!!!

Alla mina "väninnor" följer glatt din blogg flera ggr per dag .

Denna blogg är det bästa/roligaste som hänt på gööörlänge ;D

2008-10-15 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0