Välkommen till det verkliga livet i bild och text.

Ja vad säger man annat än, välkommen till mitt liv i verkligheten. Jag är så trött på alla dessa Bloggar där allt är så perfekt. Men skrapar man på ytan så hittar man nog säkert snorbusar och skitiga trosor även i deras tvätt korgar. På tal om tvätt, varför är alltid min tvättkorg full? Är det bara hos mig det är så, eller kan man även hitta den topp fulla tvätt korgen hos alla dessa Leeare som skriver sina bloggar, eller de som kallar sig vid sin hår färg? Men i och för sig, det kanske är de som har råd att lämna in sin tvätt. Eller så kan man ju skaffa sig en riktig toffel, en sån som går automatiskt till tvätt maskin och stoppar in tvätten när man så önskar. Och vart hittar man då honom, JOOO man kan anmäla sig till "Ensam mamma söker". Men då har vi ju problemet, att man måste ju vara mamma. Och hur blir man då de, jo man kan ju liggar runt. Men då har vi problemet, att då är man helt plötsligt en slampa. Om man nu inte tar betalt, fast då blir man ju något som man kanske inte ska näman här. Ja livet är ju inte allt lätt, och allt började med den topp fulla tvätt korgen.




Kommentarer
Postat av: Lena Karlsson

Ååh va gött me en RIKTIG blogg där sanningen i livet inte göms undan, hit kommer jag att komma dagligen det kan du vara säker på S..jag längtar redan till vad som komma skall.Kram.

2008-10-05 @ 23:02:25
Postat av: Sabina

Känner att jag vill komma tillbaka till denna bloggen!! Härligt att läsa om den riktiga sanningen!! SUPERBRA MARJALEE!!

2008-10-05 @ 23:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0