Trodde jag sett...

I natt trodde jag allvarligt talat att jag sett ett spöke, fy farrao vad jag var rädd. Är ju så att ibland blir man bara kiss nödig, mitt i natten när man sover som skönast. Man ligger kvar, och försöker att ignorera känslan. Går dock inte att jämföra med killarnas morgon stånd, för alla de män som tror att det känner igen känslan....*ler

Tassade upp, var hur tyst som helst, kunde ju väcka svärmor och det ville jag absolut inte. Försöker att skynda mig, bara för att kunna få krypa ner i sängen ytterligare en gång. Att sluta ögonen, och känna hur man sakta somnar in igen. Nu står jag inför valet, spola eller inte. Ja, vad sjutton, är bara att bita i sura äpplet och hoppas att tanten inte vaknar. Tvättar och torkar händerna. Låser upp dörren, öppnar och där står......Vet inte om man ska kalla det för vandrande vålnanden, vita damen i en läskig variant, eller bara inse att man står öga mot öga med en kladdig vit massa. Skriker, men även vålnaden ger ifrån sig ett skri som isade sig i mina ådror. Upp far en dörr och ut kommer Börje, ruffsig i håret och med kalsongerna hängande på 3 kvart. Han säger -Vad i hel....te håller ni på med? Då upptäcker jag att det i själva verket är svärmor, iförd en ansiktsmask som suttit för länge, därav den sprukna och otäcka synen som mötte mig.


Kommentarer
Postat av: Linda i Skövde

Har nu varit inne och följt din blogg och så här glad och uppåt var det länge sedan något fick mig att känna mig. jag skrattar hela tiden men det är ju så igenkännande !!!

Tack och lov att jag inte har en sådan svärmor, men jag har nog ändå en mini-Börje tror jag haha

2008-10-07 @ 10:09:10
Postat av: Fia i Stenstorp

Men gud denna blogg är ju klockren, parodi på alla dessa blondiner och kanske en brunett oxå vad faan vet ja. Nästa kille jag träffar ska jag träffa hans morsa först, jag blir ju livrädd att det finns sådana knasiga svärmödrar ute.

2008-10-07 @ 12:42:15
Postat av: Maribell

tur att du redan pinkat lol jag hade nog släppt alla öppningar på en gång , mörkoch spökrädd som man är s

2008-10-07 @ 19:29:29
Postat av: Marjalee

Ja Maribell, nog var det tur att jag redan pinkat. Tänk om hon stått inne på toa när jag öppnat dörren, då hade det garanterat blivit lekage i de nedre regionerna om jag säger så.....*ler

2008-10-07 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0