Omväxling förnöjer..

Ja, nu har det ju inte att göra med att jag ska byta ur Börje...*ler* Utan helt enkelt lite förändring i Layouten, som det så flott heter. Nja, vad tycks? Kan ju vara kul att komma in här på mitt lilla "Space" och inte veta hur det ser ut från dag till dag...*ha,ha.

Förövrigt kan jag meddela att det är fullmåne, för alla dem som inte har upptäckt det. Månen påverkar ju oss olika, och vissa säger ju att älskogen blir lite hetare runt fullmåne. Ja, vad säger jag då? Den personen har inte träffat på Börje, och speciellt nu när han lever i Celibat inför det stor slaget i gympasalen. Det slaget som gör att hela världen står still enligt min kära Börje. Måste förresten kolla med de andras fruar om deras gubbar har klarat sig, eller offrat sig så som Börje gör....*hm.

Nä natti, natti på er alla. "Läses" till en ny dag i, ja eller senare i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0