Nu är det dax.

Om ungefär 10 minuter kommer Sebastian och hämtar mig. Tänkte att jag skulle slänga in en fredags fräckis innan jag åker. Återkommer förhoppningsvis senare med en rapport om hur vi har det, tar ju med den bärbara så jag kan ge er lite "insider information" under denna resa....*ler

Håll till godo, här kommer fräckisen:

Ett äldre par skulle göra sig klara för sex.
Frun smörjer in sig med glidmedel i musen flera gånger.
Mannen ser förvånat på.
Då tar han kedjan från sitt fickur och snurrar den runt snoppen.
-Varför gör du så ? frågar frun.
-Jag sätter på snökedjor för det ser ut att bli halt i kväll.

Ha det så gott nu alla ni som kanske finner min Blogg lite intressant....*ler


bild hämtad från www.aftonbladet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0