Kvällens projekt.

Ja, man hittar ju alla dessa ambitiösa projekt som alla tar sig för. Så här kommer mitt kvälls projekt. RENSA DISKHON!!!!! Kan ni då passa på att tala om varför den fyller sig själv? Eller är det bara jag som får för mig det. Ja, man tömmer den, hon och bänken menar jag, och ändå står det alltid en massa disk där. Är det ungefär som den  försvunna strumpan i tvätt maskinen, den som man aldrig hittar. Eller vad är det som gör att det alltid står en massa där?




Kanske man skulle ta och skaffa sig en till toffel, en som alltid fixar disken. Då har man ju 2 tofflar. Hör dessa 2 till kvinnans önskelist över husdjur? Alltså en som fixar tvätten och en som tar disken. Fast listan var väl:

1 Boa runt halsen.
2 Jaguar i garaget.
3 Ett gäng laxar i plånboken
4 En higst i sängen.

Ni får gärna fylla på med tips, kommer inte riktigt ihåg hur det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0