Kvällens projekt.

Nu tror ni, men ack nej. Inget sånt om det nu är någon som tror att Börje redan börjat tumma på löftet till tränaren. Utan det är så att när jag och svärmor var på stan i dag. Fick jag med mig tant skrället in på Rusta. Fick en sån bra idé må ni tro. Hittade nämligen en roddmaskin för 599:-, och tanten blir ju aldrig trött på kvällarna. Så då kom jag på, att om man fick henne att ro lite på kvällarna kanske man kunde få fanskapet att bli lite trött åtminstone. Sedan kan man ju slänga upp Börje på den. Karln börjar ju bli lite fåfäng, och om man påpekar den begynnande bullen mitt fram. Kan jag garantera att han är uppe på maskinen i ett naffs...*ler.

Själv kan jag säga att enbart att plocka upp den och sätta ihop den var tillräckligt för mig, jag orkar nog inte ens bry mig om Börjes kyshetslöfte till korpen tränaren, somnar nog ovaggad. Och nu kanske någon undrar varför inte Börje byggde ihop den, då säger jag bara. -Tala om för mig när jag ska sluta skratta.........




Dessa delar ska bli en rodd maskin, hur sjutton det skulle gå till. Jo man ska följa bruksanvisningen, vem följer en sån? De stämmer ju aldrig, vem har inte upplevt att när man följer den till punkt och pricka så sätter man alttid någon del fel och det är alltid någon del som inte hittar sin plats. Så även denna gång, var en stor skruv eller kanske det heter bullt som låg där på golvet när jag var klart. Och jag kan garantera att det var inte min.....*ler




Ska nu bara se om jag kan lyckas fånga svärmor i farten, då kommer även bild bevis.......*ler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0