Jag har antagit en utmaning...

Trodde ni att ni blivit av med mig eller? Nää, så lätt är det inte. Men känner att ibland så hinner jag helt enkelt inte med, sorry hoppas att ni har överseende.

Jag var ute och snurrade på lite bloggar, hittade en där innehavaren hade blivit utmanad. Hon skulle inte utmana någon själv, men man fick göra det om man kände för det själv. Så jag tänkte, What the heck. Lite kul kan ni ju få och veta mina allra hemligaste sidor....

Har antagit detta som en utmaning från "Peggygirl"

* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem

* Jag har ett otroligt dåligt bilhumör, alla andra är idioter, utom jag som kör som en gud. Och ni har ju redan erfarit Svärmors bilkörning..............*brrrr
* Jag har otroligt lätt att bli rörd, kan börja gråta när jag hör vissa låtar, eller t.o.m ser vissa bilder.
* Jag älskar rå potatis.
* Jag får panik om jag får gräs eller grus på fötterna.
* Jag är för tålmodig, speciellt när jag är med vissa vänner.
* Jag brukar slänga Börjes grejor som JAG tröttnat på, allt utan att han vet ingenting om det.
* Jag hatar kossor med stövlar på.

Jag tänker inte heller utmana någon särskild, så jag lämnar det fritt fram för vem som helst att göra den.
Meddela mig gärna så jag kan se era inre hemligheter......*hi, hi


Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Hahaha, superkul med "nya" ansikten i bloggen..:-) Jag håller verkligen med dig, "Kossor med stövlar på"...Usch..;-) och visst är det pest med "alla andra idioter" i trafiken..!! Ha en trevlig kväll..! Kram

2008-10-29 @ 21:13:19
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Anonym

Välkommen hit till min virriga värld, med karl, svärmor och allt där till.



Mvh Marjalee

2008-10-29 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0