Helsinki here we come

Nu är det bestämt!!  Har ikväll bestämt att jag och 3 utav mina bästa väninnor skall ta en weekendresa till Finland .
Jag känner att jag skulle behöva ta lite semester från hemmet/svärmor *L*
Det skall bli såå skönt att komma bort men jag tar med min bärbara så jag kan hålla alla ajour med vad som händer.
Hoppas bara att det blir fint väder för då kan jag ju faktiskt packa ner soyaflaskan *S*.

Mer detaljer om resan kommer i morgon för nu är jag så trött (i öronen) så jag måste gå och slå igen mina blå .
Natti natti where ever you are ./// Marjalee.
                                                                                

Kommentarer
Postat av: Sussi S

Wow , vad kul med en resa ..önskar jag kunde åka iväg jag oxå .

ha re' sköj , Sussi

2008-10-09 @ 11:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0