Helsingfors by day.

Hallå, "alla" mina läsare. Är nu i Helsingfors, vi har dykt in på ett Internet Cafe. Mitt mobila bredband vill inte funka, och jag som lovordade det så i går........*grrrr*. Kände att jag ville ge er en liten uppdatering, och passade ju bra att vi samtidigt kunde "mata" Anna-Lena, allt för att få henne att behålla lugnet.

Kan informera om att Anna-Lena har köpte en plattång, hallelulja säger jag bara. Tänk vilket sjå vi hade i går, vi höll på att bli sittande i hytten på grund av att hon kunde inte visa sig sååååå här i håret. Sebastian lyckades ragga upp, nu menar jag inte ett sånt ragg....*ler. Utan ett gäng 21 åriga tjejer som alla var utrustade med var sin tång. En av dessa tjejer "hyrde" ut sin tång, Anna- Lena stod för kallaste och bjöd dem på kalua resten av kvällen....*ha* Anna-Lena hade ju införskaffat sig en egen liten bankman i form av ett nytt "kredit card". Innehållande kredit som skulle kunna göra vem som helst avundsjuk, eller att få vissa att gråta. Att det är bank kris drabbar tydligen inte somliga, de som har mycket kan lätt få mer. Själv får jag allt ringa pappse lilla om det krisar någon gång, tänk vad go han är den söta bubben.

Sebastian har bestämt sig för att han vill allt skaffa sig en eget Mumin troll, han tittade nämligen på The Voice häromdagen. Och till hans stora beundran var Mark Levengood med, ni vet Jonas Gardells eget lilla Munintroll. Så nu har han gått runt och spanat om han kan se några tilltänka "offer". Återkommer med en summering om det efter helgen....*ler

Renate, vad kan man berätta om henne. Ja inte mycket mer än att varenda 2 bent karl försökte hon få med sig. Ålder och utseende spelade tydligen ingen roll. Hon kan bli lite desperat, men bara hon får flirta "lite" är hon nöjd.

Nä nu ska vi fortsätta vår shopping och ögon godis vandring. Vi laddar även för kvällen, har köpt lite nytt att ha på mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0