Har ni tänkt på...

Varför vet vi kvinnor allt? Ja, inte att vi själva anser det, utan våra män tar det som en självklarhet.....*hm Kan ju tyckas att vi har en lite väl egecentrerad insikt, men faktum kvarstår om man ska lyssna på våra kära män i alla fall. Sedan kan de när man frågar om någonting, tex som rör bilen, få höra -Lilla du, är det någon idé att jag förklarar? Du fattar ju alla fall ingent av det här.

Åter tillbaka till min undran, nu ska jag förtydliga mig lite. Hur många kvinnor är vi inte som har upplevt att mannen frågar vart hans tex tröja är. Man säger att den ligger i garberoben, mannen försvinner, kommer tillbaka och säger att det gör det inte alls det. Jo, säger man, den gör det!! Och nu funderar jag på om det är taktik från deras sida, för hur många gånger har vi inte rest oss, gått och öppnat garderoben och mycket riktigt hittat det som de letar efter. Och till råga på allt behöver vi inte leta, utan den eftersökta saken förmodligen trillar ut på oss.............Iofs kan det ju vara taktik som sagt, om jag låtsas om att jag inte hittar prylen, så är nog tantskrället så dum så att hon letar fram det åt mig......*suck*

Eller alla de gånger som de frågar oss, vart har du nu gjort av den eller de sakerna? Jag har igen aning om vart han har slarvat bort det han letar efter, ändå får man höra att det har man säker städat bort. Varför i hela friden kan man inte se till att ha ordning på sina saker, då slipper man ta för givet att någon annan är boven i dramat. Seda börjar ju automatisk funderar, har vi oss själva att skylla, är det mänskliga släktet så eller är det att de alla har mödrar som har stöpt dem i samma form?

Ha nu en go eftermiddag, kommer tillbaka när jag hinner. Tjo ho, tchinge ling


Är kanske vår rätta plats att vara placerad direkt i garberoben, då kan vi ju direkt ge dem det de söker
Bild hämtad från Aftonbladet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0