Förbannade stödstrumpor...

God morgon på er!
Önskade dock att jag också fick en GOD morgon! Men den var allt annat än god... "Svärmor från hell" väckte mig klockan sju och undrade om inte jag skulle gå upp någon gång?!! Inte nog med det..När jag skall kliva upp så ramlar jag och slår huvudet i golvet tack vare svärmors vidriga stödstrumpor som hon tappat på golvet!! Nästan undrar om hon inte lagt dit den med flit...Som ni förstår så har inte jag och svärmor den bästa relationen precis...Sen visar det sig att hon varit uppe sen klockan fem för att gå upp och ge sin son frukost och inte nog med det..Hon gjorde även iordning en matsäck som han skulle ha med sig till jobbet...Ja nu kanske ni förstår..Han är verkligen mammas pojke...
När det börjar bli dåligt väder så ringer hon alltid och varnar oss... "Glöm nu inte att plocka upp lösa föremål på trädgården för det skall tydligen bli väldigt blåsigt"...Typisk kommentar från henne... Vet ni att hon nästan får magsår när vi är ute och kör med bilen när det regnar...För att inte tala om när hon vet att det är mörkt ute..Oj oj oj....Ja jösses ja...

Nä nu till dagens första outfit då....Släng er i väggen alla modeorakel..Här är det inget trams... Jo tydligen skall man stå så det ser ut som man håller på att kissa ner sig..Det har jag sett på alla stora modebloggar..Så jag gör det med HAHA!!

Här ser ni mina läckra röda joggingbyxor köpa på Tradera för 40spänn. Falska foppatofflor köpta för 99kr. Obsavera kissenödigstilen... Sen har ni min fina Everlast t-shirt som jag fått av en släkting då den var för stor för henne...Lägg märke till golvet som min gubbe inte fixat-det har bara gått två år.....




Sen min snygga keps...Köpt på ICA för 35 spänn på rea..

Kommentarer
Postat av: Ella

Men titta, såna byxor har ju jag. Ska nog ta och damma av dom, är så skönt att se att det finns de som kan använda kläder som man trodde var bannlysta....*ler



Ska garanterat följa din blogg Majralee.



Kram Ella

2008-10-06 @ 11:29:18
Postat av: Karin

Härligt att följa din blogg Marjalee! Tycker att din blogg skall komma fram i rampljuset!! 1000gr roligare än både Stinalee och Blondinbella!!!

2008-10-06 @ 12:53:17
Postat av: Anders Fransson

Hej Marjalee, stoor eloge till dig som står för hur det faktiskt är här i livet !

Jag har skrattat igenkännande åt det du skrivit så jag blivit hes på riktigt.

När min pojkvän kommer hem från jobbet så skall jag visa honom den här bloggen för min pojkvän/sambo är SÅ lik din Börje skall du veta och hans mor, min "svärmor" är klockren som din svärmor.

Jag kommer att följa din blogg hela dagarna framöver

för detta var det roligaste jag varit med om på skitlänge..så de' så.

massa styrkekramar från Anders ("hemmafru" )

2008-10-06 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0