Fixa pumpan.




Gud, jag måste fixa pumpan. Har ännu inte hunnit med, är lite villrådig, vad jag ska göra med den. Är alltid lika kul varje år, villrådig och sedan när man ser det färdiga resultatet, blir man faktiskt ganska nöjd. Hittade lite skojiga bilder på färdiga pumpor, kanske kan det vara till hjälp, nu när jag ska börja med min pumpa, eller det kanske kan hjälpa er om ni sitter i samma situation.






Om ni nu skulle ha problem att få tag på pumpa, så kan ni ju alltid be gubben ställa upp.......*ler. Och vola, får jag lov att presentera rumpa istället............


Kanske något för dig Sebastian?.........*skratt


Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Herregud vilka bilder..!! Jag brukar aldrig ha någon pumpa, tycker det är roligare att titta på andras ;-) Du får säga till din "vännina" att han inte kan sukta efter Tony Irving..!!! ;-) bonden är bra snyggare..:-) Kommer oxå att hänga här hos dig, det är så kul att hittan "nya bloggar" att läsa.:-) Ha en bra dag..Kram!

2008-10-30 @ 11:18:29
URL: http://www.peggygirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0