Dagens skönhets tips

Jag tycker att det är så roligt att surfa runt på bloggar för man kan ju bli riktigt inspirerad hos en del *L*

Var inne på en av de mest besökta bloggarna och läste om att man kan gå och bli brunsprayad !! och nu har ju till och med "bonnabrännan" försvunnit och jag har inte en aaning om vart det finns någon sprayfirma så jag fick en STRÅLANDE (läs billig) ide' i dag när jag lagade mat och råkade spilla lite soya på mig !!
KANONBRUN , jag smetade in ett stycke på min arm och fasen!! så brun har jag nog aldrig varit någonsin...


det skulle ju bli såå mycket billigare om man köpte den billigaste soyan för det krävdes inte stor droppe till min arm !!!
MEN...man får nog inte vara ute i regn och rusk för då går man ut som en afrikan och hem som en alvedon i färgen ...
men det finns ju fina och soliga dagar man kan testa detta på förståss *L*

Ps. ett tips!! om ni har en hund ?! håll er borta från den för svärmors byracka ville slicka på armen och det ser ju inte så snyggt ut med ett tungavtryck om man skall till affären Ds.


Kommentarer
Postat av: elon

öh,man lär ju lukta äckligt,inte en bra va..

2008-10-09 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0