Dagens doft tips.

Kom på en sak när jag var på tippen, dvs soptippen, häromveckan. Bilen luktade skit efteråt, tänk gamla säckar med skräp som dessutom hade stått utomhus. Vågar inte tänka på hur det såg ut inuti dem, men luktade skit gjorde det i alla fall.

Bilen hade en otäck doft, dov, blöt och lite jordig doft efteråt. Att åka med nervevade rutor hela tiden är inte att rekommenderar nu, under denna årstid. Att skaffa en Wondebaum är inte ens att tänka på, hatar de dofterna. Kan passa Börje att ha i sin bil, men vet att vi kvinnor vill ha lite behagligare dofter än granskog eller billig vanilj.

Det måste bara finnas dofter som passar oss kvinnor. Och tänk jag har hittat det!!!! Finns ett företag som säljer ljus, man kan köpa dem på internet eller via butik. Och jag upptäckte att de även har dofter för bilen. Så nu har jag frossat, och gottat mig och beställt ett paket med 3 stycken. Är lika bra att ha flera, då står man inte utan på ett tag. Kan kanske smuggla ner någon av dem i Böjes gymbag, den luktar lika illa som min bil gör. Nu väntar jag med spänning på att få hem dem.




http://www.yankeecandle.se/

Kommentarer
Postat av: anette

snygg blogg

2008-12-19 @ 22:36:59
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0