Bra bromsar

Jag säger då det !! Vissa skall ju inte få ha körkort !!
Svärmor och jag skulle på förmiddagen åka in till stan för att handla och Börje hade ju våran "Bettan" (bilen) så jag var ju tvungen att åka med svärmor *pust&stön"
det börjar ju bra , redan efter någon km på landsvägen så blinkar bilen framför höger och tror ni kärringen uppmärksammar detta...näe hon har fullt sjå att memorera alla butiker hon skall till och vilka rabattkuponger hon måste utnyttja  så det slutar med att jag får dra i den stackars handbromsen och tack gode gud att den höll...trodde nästan jag skulle få spaken i näven *S*
Nåväl , det gick ju bra den här gången... När vi så kommit in till stan så är det ju flera rödljus som vi skall igenom och vad görr kärringen tror ni i första rödljuset  ??? HON KÖR MOT RÖTT  jag sitter precis då med Börje i mobilen för att han måste försäkra oss om att köpa det och det osv...Jag SKRIKER  vad gööör du och svärmor svarar bara att det var ju fritt och där hon bor finns det minsann inga rödljusen utan det är bara att köra om ingen kommer .
Tur nog så kan ni ju tänka er att det inte går så fort för hon tror ju att bilen välter om man svänger i för hög hastighet så jag hade nog fått dra i spaken en gång till om det inte varit fritt från höger....

Herregud säger jag bara...när vi ÄNTLIGEN kommit hem så var jag så slut så jag var tvungen att sova middag och det brukar jag aaldrig behöva !!
Kan ju tala om att jag körde bilen hem *L*


Kan nI förstå att jag längtar tills hon åker hem nästa vecka?


Kommentarer
Postat av: Anders Fransson

Asså, du är ju bara för go!!!

2008-10-06 @ 16:30:31
Postat av: Kalle P

Herregud låter som min svärmor, dom väljer man ju inte tyvärr. Skicka hem kärringen nu.

2008-10-06 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0